Оскільки робочі місця продовжують розвиватися та змінюватися, це ідеальний час для лідерів та менеджерів, щоб удосконалити те, що стало життєво важливою навичкою – управління віддаленими та гібридними командами. Традиційна офісна парадигма значно змінилася внаслідок того, що співробітники почали цінувати гнучкість та передові технології у своїй ролі. Незважаючи на те, що віддалена робота пов’язана з низкою проблем, таких як управління продуктивністю команди в декількох місцях, часових поясах та робочих умовах, вона також може відкрити унікальні можливості для творчості та продуктивності.
7 порад з управління віддаленими та гібридними командами продажів
У цій статті будуть розглянуті основні рекомендації щодо ефективного управління віддаленими та гібридними командами. Від використання новітніх технологій до покращення комунікації в команді та своєчасного зворотного зв’язку — ми подбаємо про все, щоб ваша команда досягла успіху, де б вона не працювала.
Дізнайтесь про — види нематеріальної мотивації працівників, від А до Я. А також — як впровадити систему нематеріальної мотивації — розповість Немировський Ігорь.
1. Інвестуйте у правильні технології.
З появою віддаленої роботи ми стали більше покладатися на технології виконання своїх функцій. Сьогодні багато лідерів, що управляють віддаленими та гібридними командами, інвестують у нові технології, наприклад, мовну аналітику на нейромережах, щоб полегшити робоче навантаження та розвивати ефективність команди продажів.
Як керівник, ви несете відповідальність за те, щоб надати своїм віддаленим співробітникам все необхідне для оптимальної роботи у повсякденній роботі. Ви повинні переконатися, що кожен має доступ до технологій та інструментів для внутрішньої комунікації, оптимізації робочого процесу, безперешкодної адаптації, точної звітності та в цілому створення культури співробітництва, в якій команда почувається комфортно, навчаючись і працюючи разом.
Щоб переконатися, що ваші команди мають необхідні технології та інструменти для роботи:
Запитайте свою команду, з якими проблемами вони наразі стикаються і що їм потрібно, щоб полегшити своє робоче навантаження та підвищити продуктивність.
Витратьте деякий час на визначення відповідного програмного забезпечення, яке відповідає потребам ваших співробітників.
Інвестуйте у надійну інфраструктуру, яка полегшить, а не ускладнить ваше завдання.
2. Розробте стратегію та плануйте заздалегідь.
Ефективна комунікація, постановка цілей та делегування роботи можуть набувати ще більшого значення у віддаленому середовищі. Точніше, добре спланований підхід може допомогти вам уникнути непорозуміння та плутанини, тим самим дозволяючи членам команди повністю та ясно розуміти свої обов’язки, терміни та очікування.
Створивши структуровану модель роботи та комплексний план для кожного проекту чи завдання (чи то одне чи повторюване завдання), ви зможете передбачити потенційні проблеми та потреби у навчанні, розумно розподілити ресурси та зберегти моральний дух команди. Крім того, завчасне планування може гарантувати, що всі залишаться вмотивованими і зосередженими на тих самих цілях.
Читайте — заробіток в інтернеті для підлітків: від кліків та буксів до повноцінного заробітку
3. Довірте своїм командам працювати незалежно.
Коли члени команди відчувають, що їм довіряють працювати не тільки в команді, а й незалежно, вони з більшою ймовірністю візьмуть на себе відповідальність та підзвітність за свою роботу, ухвалять правильні рішення та мотивуватимуть себе. Крім того, завдяки цій довірі вони можуть краще управляти своїм часом, що може підвищити їхню задоволеність роботою та зміцнити їхню прихильність до досягнення цілей команди.
Незважаючи на те, що через віддалений характер роботи ви можете відчувати схильність до нагляду та невеликого мікроменеджменту, мікроменеджмент може перешкоджати моральному духу та інноваціям у команді, впливаючи на рівень продуктивності команди та якість її роботи. Швидше, довгостроковий успіх залежить від розвитку культури відповідальності та поваги один до одного, чого можна досягти, лише надавши віддаленим працівникам свободу працювати автономно.
4. Надайте співробітникам гнучкість у виборі робочого місця.
Зростання віддаленої роботи дало зрозуміти, що один розмір більше не підходить всім. Отже, стало важливим надати учасникам свободу вибору кращого робочого місця, будь то власний будинок, коворкінг чи кав’ярня. Завдяки цій гнучкості працівники тепер можуть спроектувати ідеальний робочий простір для себе, що може підвищити продуктивність та моральний дух.
Наприклад, коворкінги можуть забезпечити яскраве середовище, яке поєднує зручність гнучкого робочого простору з перевагами типового офісу, такими як професійні переговорні кімнати, високошвидкісний інтернет і мережеві можливості. Тут ви можете гарантувати, що ваші співробітники будуть почуватися натхненними та мотивованими, тому що ці приміщення можуть вмістити різні стилі роботи, що може покращити індивідуальну та групову продуктивність.
5. Підтримуйте зв’язок із постійними зустрічами віч-на-віч.
Крім командних та загальноорганізаційних нарад, плануючи регулярні зустрічі віч-на-віч, ви можете встановити міцні зв’язки та довіру з кожним членом команди. Індивідуальні зустрічі можуть дати вам та співробітнику час, присвячений обговоренню будь-яких галузей покращення або можливостей для навчання та розвитку. Оскільки ви не знаходитесь в одному місці зі своїми співробітниками, може бути ще складніше отримати доступ до індивідуальних потреб у продуктивності та навчанні здалеку, що може зробити регулярні перевірки такими корисними.
Постійно перевіряйте членів своєї віддаленої/гібридної команди, щоб продемонструвати свій внесок у їхній професійний розвиток. Члени команди з більшою ймовірністю почуватимуться визнаними, коли їхні керівники беруть участь не тільки в їхній роботі, а й у їхньому навчанні та розвитку (L&D). Завдяки частим індивідуальним зустрічам ви можете допомогти співробітникам встановити особисті та професійні цілі та переконатися, що вони мають необхідні навички, знання та ресурси для ефективної роботи.
6. Організуйте особисті зустрічі команди.
Хоча віртуальні дзвінки, безумовно, корисні, організація особистих зустрічей, коли це можливо, є одним із найкращих пропозицій для віддаленої команди. Особисте спілкування може надати унікальну можливість для віддаленого та гібридного персоналу встановити міцніші зв’язки, що може покращити співпрацю та спілкування при віддаленій роботі. Ці зустрічі також можуть допомогти подолати розрив, спричинений географічною відстанню, дозволяючи членам команди взаємодіяти на особистому рівні, обмінюватися досвідом та сприяти почуттю спільності у групі.
Більш того, особисті зустрічі можуть розпалити азарт, об’єднати всіх навколо спільних цілей та підтримати культуру компанії, а також створити більш невимушену та веселу атмосферу, навіть якщо це відбувається лише раз на рік.
7. Давайте та отримуйте чесний зворотний зв’язок.
Надання та отримання зворотного зв’язку важливе для будь-якого типу лідера, але особливо для віддаленого лідерства. Чесний зворотний зв’язок може сприяти розвитку навичок, підтримці відкритих ліній зв’язку та підвищенню згуртованості команди. А члени команди можуть визначити свої сильні та слабкі сторони, коли набувають конструктивного зворотного зв’язку.
З іншого боку, коли ви просите своїх співробітників зробити свій внесок, ви можете показати, що цінуєте їхню думку і постійно вдосконалюєте свій підхід до лідерства. Це взаємне чесне спілкування може сприяти тому, як добре команда працює і росте разом.
Ефективне керування віддаленими та гібридними командами вимагає продуманих стратегій, що сприяють підвищенню продуктивності та підзвітності. Зосередившись на спілкуванні, довірі та правильних інструментах, лідери можуть забезпечити процвітання своїх команд незалежно від місця розташування.
Для лідера команда є вашим найбільшим активом. Віддаленими та гібридними робочими командами управляти складніше, ніж командами тільки в офісі, тому що вони вимагають вищого ступеня прозорості та комунікації тому, що більшість розмов відбувається ізольовано — віч-на-віч або декількома, — а не серед решти команди. Заохочення співпраці також є ключовим фактором. Переконайтеся, що кожен член команди, який має досвід, або всі, хто бере участь у будь-якому проекті чи проблемі, включені та проконсультовані у групі. Особиста зустріч зустрічається рідко, тому наскільки можна користуйтеся цими ситуаціями.