Імідж бренду є однією з найважливіших частин маркетингової стратегії будь-якої компанії.
Перш ніж перейти до цього визначення, попередньо визначимо ще одне важливе поняття.
Що таке бренд?
Бренд – це ім’я, термін, дизайн, символ або їх комбінація, які ідентифікують продукцію та послуги компанії та відрізняють їх від конкурентів.
Крім того, бренд можна визначити як набір цінностей, які споживачі пов’язують із компанією чи продуктом.
Що таке імідж бренду компанії?
Імідж бренду складається з набору матеріальних та нематеріальних елементів, що становлять цінності, які компанія хоче донести до споживачів.
Цими елементами можуть бути назва, логотип, корпоративний колір, дизайн або зміст, який створює компанія для передачі значень, що характеризують їх.
З цієї причини імідж продукту та бренду необхідно ретельно вивчити та обміркувати. Після того, як вони будуть створені, наступні рішення мають ґрунтуватися на іміджевій стратегії фірми.
Імідж бренду – це уявлення публіки чи споживачів про проекти фірми, тоді як ідентичність бренду – це елементи, які характеризують та створюють бренд і якими можна керувати за допомогою брендингу.
Чому імідж бренду такий важливий?
Необхідно враховувати, що імідж бренду є ще одним активом компанії, який має велику цінність у середньостроковій та довгостроковій перспективі.
Імідж бренду є ключовим елементом залучення потенційних споживачів.
Ми не можемо проникнути у свідомість споживача і сказати йому, що думати, але існують брендинг, реклама, маркетинг, навчання співробітників або стратегії обслуговування клієнтів, щоб контролювати образ компанії, яку сприймає громадськість.
Усі дії, які здійснюються і доходять до споживачів, будуть накопичуватися в їх свідомості, щоб сформувати думку або образ, який вони мають у компанії, що допоможе їм прийняти рішення про те, чи довіряють вони її продуктам та послугам.
Для реалізації цих стратегій необхідно поставити цілі та провести вичерпний аналіз слабких та сильних сторін компанії та її конкурентів. У цьому Вам допоможе Андрій Миронюк Київ – стратег зростання.
З 2010 року керує запусками та розвитком брендів на ринках України та країн СНД.
У 2019 році заснував з партнером Tkachenko&Myroniuk Marketing Agency, яка за 2 роки зробила стратегії зростання для понад 20 компаній (IT, фарма, розваги, хімчистки, агро, освіта, туризм, медіа, рітейл, FMCG…).
Тому що один невірний крок може незворотно зруйнувати гарний імідж компанії та призвести до зникнення довіри клієнтів до неї.
Важливо, щоб рішення, пов’язані з іміджем бренду, завжди приймалися з урахуванням наслідків та лінії, яку ми хочемо дотримуватися.