Тож почнемо з головного питання: хто хоче отримати додатковий дохід? Впевнена на 100%, що від зайвих грошей ніхто не відмовиться. Тож сьогодні поговоримо про заробіток в інтернеті. Хоча цю тему зараз не торкається лише лінивого, але питання залишається актуальним і викликає частку сумнівів у скептиків. Сумніву розвіювати не буду, а ось як підзаробити розповім.Перш ніж приступити до основної частини статті, відзначимо тих, хто може заробляти в інтернеті. Якщо ви потрапляєте в один із цих пунктів, то у вас все вийде:
- Ви маєте велике бажання отримати додаткові кошти;
- можете приділити на день хоча б 2-3 години свого часу;
- готові постійно вивчати щось нове та не боїтеся складнощів;
- вже маєте спеціальні знання: контекстну рекламу, SMM, копірайтинг тощо.
Почнемо з менш трудомісткого способу, за допомогою якого можна отримувати пасивний дохід.
1. Реферальні програми — розповідає Андрієнко Олег Іванович, консультант
Великі компанії мають такі програми. Суть проста: ви наводите потенційного клієнта і отримуєте за цю винагороду. Розмір винагороди — певний відсоток із продажу від послуги. Якісь організації платять 10% від суми замовлення, інші обіцяють 20-30%. Нині розберемо на прикладах.
Приклад Airbnb
Деякі реферальні програми працюють за іншим принципом, наприклад, як Airbnb. Тож завжди уважно читайте умови. Тож чим відрізняється ця реферальна програма від інших?
Все просто. Тут, коли ви передаєте своє реферальне посилання друзям чи знайомим, вони отримують знижку на бронювання житла у розмірі 2100 рублів, а ви винагороду у розмірі 1100 рублів. Усі залишаються у плюсі. Нестача в тому, що вивести гроші не можна, але цілком можна витратити на бронювання житла в майбутньому.
Тому перш ніж працювати з реферальними програмами, рекомендую ознайомитись з умовами та договором. Також хочу відзначити, що велике значення має правильно обрана аудиторія, якій ви хочете зробити пропозицію. Зараз попит на бронювання житла крихітний, а восени це буде актуально.
2. CPA-мережі та арбітраж трафіку — розповість Ярослав Степченков.
Практично те саме, що й партнерські програми. Тільки CPA-майданчики регулюють відносини між рекламодавцями та вебмайстрами. Завдання рекламодавців — збільшити продаж свого офферу за рахунок арбітражу трафіку, а завдання вебмайстра якраз у тому, щоб зробити рекламу і отримати винагороду. Варто зазначити, що винагорода може бути, наприклад, за оплату замовлення, реєстрацію особистого кабінету, встановлення додатка і т.д.
Щоб розпочати роботу за цим методом, необхідно вибрати CPA-мережу та оффер. Рекомендуємо приділити особливу увагу вибору оффера. Чому це важливо? Необхідно бути впевненим, що на товар, який ви збираєтеся рекламувати, є хороший попит. В іншому випадку про заробіток і говорити не варто.
Параметри, на які варто також звернути увагу:
- Розмір винагороди. У різних партнерок різна комісія та свої умови.
- мета залученого клієнта. Тобто, ви повинні розуміти, за які дії залученого користувача вам платитимуть.
- На який час за вами закріплюється юзер. Наприклад, це може бути 30 днів після переходу за посиланням. І якщо протягом цього часу він зробить покупку, ви отримаєте винагороду.
- Дозволені рекламні канали. Якщо відвідувача буде залучено не допустимим методом, який був прописаний у правилах, то ви не отримаєте жодної винагороди.
Щоб працювати з CPA-мережами, знадобиться стартовий капітал. Він потрібний для запуску реклами та залучення клієнтів. Які канали залучення трафіку є? Насамперед це контекстна реклама, таргетована реклама, тизерна та банерна реклама, посіви у соціальних мережах.
Від себе можу сказати, що якщо ви погано володієте інструментами інтернет-маркетингу, отримати високий дохід від CPA-мереж буде проблематично.
3. Біржі фрілансу — поради дає Дегтярьова Наталія, бізнес консультант
Мабуть, найочевидніший спосіб заробітку. Тут все просто — шукаєш замовлення відповідно до своїх компетенцій, виконуєш його та отримуєш свої кровно зароблені гроші. Що ж до самих бірж, всі вони бувають різними.
Наприклад, є ті, які орієнтовані виключно на інтернет-маркетологів, і там основні завдання – це запустити рекламу, зробити доробки на сайті, відмалювати банер тощо. Також є біржі копірайтерів. Думаю, не потрібно описувати, що більшість замовлень присвячена написанню текстів різних форматів. Якщо у вас немає жодних спеціальних знань, але дуже хочеться отримати гроші, то робота теж знайдеться — зателефонувати клієнтам, зробити презентацію, перекласти аудіо в текст і т.д.
Одні з найпопулярніших бірж: ETXT, Work-zilla, FL.ru, Kwork.
Якщо ви хочете заробляти на біржах фрілансу, то потрібно бути готовим, що доведеться посилено працювати, дотримуватися термінів та вимог замовника. Але чим довше ви працюватимете на біржі, тим більше відгуків буде про вашу роботу і, відповідно, вища оплата.
4. Біржі роботи із соціальними мережами.
Чимось схожі на біржі фрілансу, лише тут необхідно виконати невеликі завдання у соціальних мережах. Наприклад, передплатити спільноту, залишити лайк, зробити репост, написати певний текст повідомлення до посту тощо.
5. Біржі блогерів.
Ще один тип бірж, який виник відносно недавно. Підійде тим, хто має свій більш-менш розкручений Youtube канал, профіль в Instagram, Тік-Ток, Facebook, ВКонтакті, Twitter або Телеграм. Такі біржі значно спрощують взаємодію між рекламодавцем та блогером. Перші самі вибирають з великої кількості обліковий запис, який їм підходить. А другі можуть не перейматися оплатою, оскільки біржа є гарантом отримання грошей.
Як правило, рекламодавці звертають увагу на кількість фоловерів. Та й самі майданчики приймають облікові записи, у яких кількість передплатників починається від 1000. Відповідно, чим більше у вас передплатників, тим сильніший інтерес рекламодавців до вашого профілю.
Скажу відразу, що акаунти, у яких більша частина аудиторії фейки, боти та накручені користувачі залишиться прольотом. Тому що тут головні показники ефективності — це живі користувачі, охоплення та залучення. Тож схитрувати не вийде.
До популярних бірж блогерів можна віднести: Epicstars, GetBlogger, Plibber, LabelUp.
Крім біржі блогерів, є ще один варіант, який допоможе заробити за допомогою прокачених соцмереж. Це співпраця з регіональними компаніями у вашому місті. Соромитися не варто — просто запропонуйте їм свої послуги та розкажете про перспективи. Вам не складно, а компанії додатковий плюс у скарбничку з репутацією.
6. Робота на віддаленні
Ще один спосіб підзаробити, особливо, коли у вас є вільний час та досвід роботи в маркетингу, SEO, розробці, копірайтингу чи дизайні. Відрізняється цей метод від тих самих бірж тим, що ви вже самостійно шукаєте клієнтів.
Головні труднощі в тому, що не так просто знайти замовника, та й часом замовлення йдуть непостійно, а отже, стабільного доходу ніхто гарантувати не може. І друге, про що не варто забувати — це ризик, що тебе обдурять. Так-так, таке буває не рідко.
З плюсів: можете працювати не лише з дому, а й з іншої країни. А також якщо у вас немає проблем з тайм-менеджментом і ви вмієте правильно розподіляти свій час, то з’явиться більше можливостей займатися улюбленими справами.
Отже, можливо, деяких цікавить, як стати віддаленим співробітником і почати працювати з будь-якої точки світу? Є кілька простих варіантів:
- Шукати вакансії на сайті пошуку роботи. У параметрах пошуку є блок «Графік роботи», там вибираєте «Видалена робота» і переходите до перегляду вакансій.
- Не соромтеся самі писати компаніям і уточнювати, чи потрібний їм віддалений співробітник, який може взяти на себе частину робіт, наприклад з налаштування контекстної реклами або ведення соцмереж.
- Можна знайти додаткову роботу за принципом шести рукостискань. Напевно, у ваших друзів є знайомий, якому потрібний маркетолог, дизайнер і т.д.
7. Заробіток на опитуваннях.
Такий вид заробітку завжди викликає сумніви, а дарма. На опитуваннях можна цілком реально заробити, особливо якщо це робити через AskUsers. Суть у тому, що компанія пропонує на якийсь час стати тестувальником сайтів. Тобто ваше завдання тестувати сайт, відповідати на запитання та отримувати за це гроші.
За одну відповідь на запитання ви можете отримати до 50 рублів. Чим вищий буде ваш рейтинг у системі, тим вищий заробіток. Ще один плюс: вам не потрібні ніякі спеціальні знання, а лише ваша суб’єктивна точка зору на зручність сайту.
P/S: Також пропонуємо корисні статті від партнерів:
* Заробити в інтернеті можна і потрібно, головне як?
Порада — Як влаштуватися на роботу після тривалої перерви?
А також, навіщо потрібний магазин у Телеграмі?