Стратегії зростання бізнесу впливають на дохід компанії, а також на відданість та почуття причетності її співробітників.
Кожна організація прагне до зростання, розширення та охоплення більшої кількості ринків. Для цього необхідно, щоб у вас була стратегія зростання бізнесу, заснована на короткострокових, середньострокових та довгострокових цілях, заснована на місії та баченні вашої компанії.
Планування зростання бізнесу дозволить уникнути сценаріїв, що впливають на продуктивність та динаміку роботи.
Що таке зростання бізнесу?
Зростання бізнесу пов’язане з процесами, які змушують бізнес постійно вдосконалюватися і спонукають організацію до досягнення заздалегідь запланованих цілей чи етапів успіху.
Зазвичай це відбувається за допомогою бізнес-стратегії, спрямованої на зміцнення різних областей організації для досягнення найближчих та майбутніх цілей.
Орієнтована на зростання бізнес-стратегія організації ґрунтується на наступних факторах:
Відповідні професійні навички
Бізнес-стратегія, орієнтована на зростання, має ґрунтуватися на людях з унікальними здібностями, яких потребує компанія. Йдеться про інтеграцію поставлених цілей із кваліфікованими людьми для їх досягнення.
Для спрощення процесу найму та відбору в даний час існують автоматизовані інструменти, які можна адаптувати відповідно до інтересів організації та типу співробітника, якого ви шукаєте для свого штату.
Організація, як частина своєї бізнес-стратегії, має визначити, які галузі є ключовими, та розробити плани професійного навчання для співробітників. Це може бути заплановане як група або індивідуально, залежно від інтересів та можливостей організації.
Технологічні інновації, що застосовуються у сферах бізнесу, потрібні для того, щоб йти в ногу з часом і бути конкурентоспроможними на ринку.
Як скласти план розвитку бізнесу?
Стратегічне планування
Воно складається з процесу, в якому спільно визначаються короткострокові, середньострокові та довгострокові цілі та завдання організації. Цей процес має включати програму розвитку задля досягнення цих цілей.
Правильне виконання цього планування залежить від наявності команди професіоналів, підготовлених до виконання різних завдань, і зажадав від постійного участі керівництва організації.
Будь-яка бізнес-стратегія, орієнтована на зростання, має враховувати доступний економічний потенціал. Цілі та завдання повинні бути концептуалізовані разом з рахунками компанії, щоб уникнути економічних ускладнень.
Чим більше областей та сегментів ринку може охопити організація, тим більше позитивних результатів вона отримає у межах своєї бізнес-стратегії зростання. У цьому сенсі треба шукати інноваційні ідеї, вивчати можливі недоліки конкурентів, щоб використовувати їх серед інших заходів.
Вивчення та максимальне використання певного сегмента полегшує досягнення вищої продуктивності. Для цього необхідно провести попереднє дослідження, розпізнати сильні та слабкі сторони, щоб досягти успіху.
У цьому вам допоможе Андрій Миронюк Київ – стратег зростання.
З 2010 року керує запусками та розвитком брендів на ринках України та країн СНД.
У 2019 році заснував з партнером Tkachenko&Myroniuk Marketing Agency, яка за 2 роки зробила стратегії зростання для понад 20 компаній (IT, фарма, розваги, хімчистки, агро, освіта, туризм, медіа, рітейл, FMCG…).