Пошукові системи давно вже не обмежуються функцією одного пошуку, для зручності користувачів створюються нові сервіси. Яндекс.Маркет для покупки товарів, Яндекс.Здоров’я для медичних консультацій, Яндекс.Авіаквитки для пошуку та купівлі авіаквитків.У Google кількість сервісів не така велика, проте компанія пропонує своїм користувачам багато цікавих і корисних інструментів. Google Maps для пошуку місць та маршрутів, Google Play для придбання програм, Google News для огляду новин та не тільки. Про корисні послуги Google для бізнесу читайте тут. Число інструментів зростає та оновлюється, одним з таких нововведень став Google Discover (Гугл Дискавер). У цій статті розповімо, що це за «звір» такий, що корисний і як з ним працювати.
Що таке Google Discover?
Google Discover є персональною стрічкою новин для користувачів Google. Гугл Дискавер можна порівняти з стрічкою новин від Яндекс.Дзен. Discover був представлений компанією Google в 2018 році як оновлена ??версія стрічки новин, що раніше існувала, іменованої Google Feed. Статистика показала, що понад 800 мільйонів користувачів застосовували Feed при оновленні, щоб вивчати новини, дізнаватися про цікаву інформацію, шукати корисний для себе контент.
Визнавши високий потенціал інструменту, розробники Google оновили та модернізували Google Feed, надавши йому ім’я Google Discover. Поліпшений алгоритм тепер дозволяє користувачам Google знаходити контент, сформований на основі їхніх інтересів та переваг.
Сам Google говорить про Google Discover так:
«Discover унікальний, тому що він на крок попереду: він допомагає знайти те, що ви навіть не почали шукати».
Яку користь має Google Discover?
Гугл Дискавер — інструмент, який корисний як користувачеві, так і власнику сайту. Для користувачів, мабуть, немає нічого приємнішого, знайти власний онлайн-журнал, який враховує їхні інтереси. Скажу чесно, я ще не стала постійним користувачем Google Discover і по правді не оцінила його користь, але як щоденний читач Яндекс.Дзена можу сміливо заявити, що немає нічого прекраснішого за персоналізовану стрічку новин, де одна стаття цікавіша за інший і майже весь контент, представлений сервісом , задовольняє мої інтереси.
Наприклад, через Дискавер господиня зможе знайти смачні рецепти, не звертаючись до пошуку:
Модниця зможе знайти ідеї манікюру, поради щодо укладання, добірки одягу тощо:
Корисний інструмент Google Discover для власників сайтів як додаткове джерело трафіку. Дискавер може залучити велику кількість користувачів на ваш ресурс, які потім стануть вашими передплатниками або клієнтами.
Після запуску сервісу більшість порталів новин, галузевих ЗМІ, тематичних блогів та інших ресурсів помітили багатотисячні переходи, безліч унікальних відвідувачів та збільшення конверсій. Це означає, що упускати залучення трафіку через Google Дискавер не повинен жоден власник сайту.
До речі, в сервісах оцінки статистики можна аналізувати кількість переходів зі стрічки новин. Як це робити докладно, розповімо в одній із наступних статей. Нині лише покажу, як це виглядає.
Як влаштовано Google Discover?
Щоб сформувати персональну стрічку новин під інтереси користувача, Google Discover використовує штучний інтелект і тематичний рівень в Мережі знань. Гугл Дискавер дуже схожий з Яндекс.Дзеном, але все ж таки є значна відмінність — це неможливість маніпулювати контентом, в Discover не можна створити і просувати свій канал, система сама відбирає і показує відповідний контент, який цікавий користувачеві.
До рекомендаційної стрічки Google Discover можуть потрапити:
- новини та анонси;
- Статті з різних блогів, порталів, інтернет-журналів, з сайтів інтернет-магазинів;
- Відео з YouTube;
- аналітичні зведення;
- різноманітні огляди;
- Акційні пропозиції;
- тренди;
- і т.д.
Контент для рекомендацій Google Discover
Стрічка Google Дискавер формується, виходячи з наступних параметрів:
1. Особиста інформація користувача. Під час створення облікового запису в Google ви вказуєте персональні дані: стать, вік, дату народження, країну тощо. Ці дані враховуються під час організації стрічки. Наприклад, чоловікові з Новосибірська будуть показані новини його міста, жінці 45 років — поради по господарству, кулінарні рецепти та ін.
2. На основі історії пошуку та додатків. Google може виділити інтереси користувача (кулінарія, фінанси, мода тощо), його цілі (поїздки, вивчення іноземних мов тощо), його смаки та захоплення (фільми в жанрі арт-хаус, музика в стилі техно, східна кухня тощо) .д.).
3. По геолокації та місцезнаходження. Наприклад, сочинцю не будуть з’являтися новини Владивостока. А от якщо житель Новосибірська приїхав до Краснодара, і система визначила його місцезнаходження, у стрічці можуть з’явитися новини півдня та Краснодарського краю.
4. По налаштуванням демонстрації контенту. Наприклад, на будь-який контент користувач надсилав скаргу, у YouTube блокував певні канали і т.д.; контент не до вподоби користувачеві буде ігнорований.
P/S: Ми пропонуємо онлайн корпоративні тренінги з продажу, для Вашого бізнесу, а також корисні поради статті:
P/S: Також пропонуємо корисні статті від партнерів:
* Заробити в інтернеті можна і потрібно, головне як?
Порада — Як влаштуватися на роботу після тривалої перерви?
А також, навіщо потрібний магазин у Телеграмі?